Plyta do Baby AT (FIC, Tyan, Gigabyte, Soyo, Soltek, a moze cos innego?)

Autor: Pawel Radziszewski (pmr_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 17:02:43 MET

Chcac pozostac przy starej obudowie chce wymienic plyte glowna.
Moj podstawowy dylemat:
Socket7 z K6-2 333 -> 350 MHz
czy tez moze Slot1 z Celeronem 300A -> 450 MHz.

Moja uwage zwrocily:
FIC VA 503+
Tyan Tsunami S1830
FIC KA 6100
Gigabyte GA6-BA
Soyo SY-6BB
Soltek SL-62B

Przejrzalem nieco informacji o nich, ale zazwyczaj byly to wiadomosci od
producentow, a z ich bezstronnoscia roznie bywa...

Cenne bylyby dla mnie uwagi ludzi, ktorzy takie plyty uzytkuja i wiedza,
na jakie niedorobki nalezy zwrocic uwage (bo mocne strony sa zazwyczaj
wyeksponowane przez producentow ;-))

A moze ktos ma jeszcze jakiegos faworyta (koniecznie do AT, a nie ATX)
(ostatnio padlo na liscie podobne pytanko, ale zwiazany z nim watek byl
raczej krotki :( )

THX

PS: Nie jestem nalogowym graczem, wiec Quake-owe benchmarki nie sa dla
mnie istotnym kryterium. Jesli chodzi o szybkosc, to raczej czas
kompilacji w VC++, ale cenny jest takze dla mnie brak klopotow z
uzytkowaniem plyty.