Re: Plyta do Baby AT (FIC, Tyan, Gigabyte, Soyo, Soltek, a moze cos innego?)

Autor: Zibi (zpanek_at_obr.tarnow.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 07:27:29 MET

> Gigabyte GA6-BA

Nie zamontowałem jeszcze tej płyty, ale....
Ma tylko 2 sloty ISA (co dla niektórych może być wadą) i nie ma możliwości
wyboru częstotliwości innych jak 66MHz i 100 MHz, jest jeszcze AUTO, ale to
nic nie zmienia. 4 banki pamięci (to zaleta). Złącze zasilania na AT i ATX,
można wykorzystać zasilacz ATX (tak mi się wydaje, jeżeli się mylę proszę o
korektę).

Zbigniew Panek (zpanek_at_obr.tarnow.pl)