Re: pamieci 2x64Mb nie dzialaja.

Autor: Grzegorz Szysz這 (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 00:41:33 MET

Rafal K. wrote:

> Mam plyte bezzworkowa pentium mmx i procesor pentium 233 Mhz.
> 2 sloty pamieci DIMM i 4 SIMM.
> Kupilem 2 DIMM-y po 64 Mb taki same i co sie dzieje.

[ciach z jednym chodzi, z dwoma sie sypie]

oddaj te pamieci spowrotem do sklepu. nie wiem czemu
sprzedawcy nadal chca sie z magazynow pozbyc wadliwych
podzespolow. przerabialem to juz kilka razy.

btw. bedziesz mial straszny problem ze zwrotem pamieci do sklepu.
najlepiej by bylo, gdyby caly zestaw byl kupiony w jednym sklepie.
wtedy stawiasz ultimatum. albo wymieniaja ci pamieci na dobre, albo
niech naprawiaja caly zestaw. dwie naprawy, i zabierasz stamtad forse.

psim obowiazkiem sprzedawcy jest sprzedaz SPRAWNYCH podzespolow.