Re: Unreal TNT i D3D

Autor: sumas_at_my-dejanews.com
Data: Sat 14 Nov 1998 - 02:01:02 MET


In article <20P22.10848$oE.2187465_at_news.tpnet.pl>,
  "andrzej maczuga" <albanez_at_awinet.com.pl> wrote:
> V jest z zalozenia karta do giercowania, nie do wernisazy. Jesli lubisz grac
> z 15fps, to spoko. Ale w 800x600x16 (15) V pokazuje klase - poza tym -
> postaw sobie obok siebie 2 monitorki, podlaczone do q2, jeden na TNT, a
> drugi na V2. Jezeli to, co pokazuje TNT ma spowodowac, ze cos sie schowa, to
> juz raczej samo TNT. No i te bledy w interpretacji OpenGL - np. w res. >=
> 1024 dziwne zaklocenia np. po strzale z rakiety.
>
> andrzej maczuga (albanez)
Dziwnym trafem mam dwa kompy, dwa monitorki, TNT i V2, i nic innego nie robie
niz to, o czym piszesz. W Q2 bez roznicy. O chowaniu pisalem o Unreal na D3D
patrz subject.
pozdrowienia
sumas

-----------== Posted via Deja News, The Discussion Network ==----------
http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:49:35 MET DST