"Aging mode" w Hundai...

Autor: The Founder (founder_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 22:33:25 MET

Mam problem z monitorem Hundai DeluxeScan 5870. Zawsze gdy wylaczalem
komputer, wylaczal sie i monitor (wchodzil w tryb tzw. power safe mode - off
mode), dzis wlaczylem komputer i pozniej przy probie wylaczenia monitor sie
NIE wylaczyl, a za to wszedl w tryb "aging mode". Nie wiem dlaczego.
Wszystko mi sie skaszanilo i musialem jeszcze raz rozciagac obraz, ustawiac
kolory etc, choc i teraz kolory sa jakies takie "nijakie" i obraz jest
bardzo jasny (nawet na minimum brightness i contrast). Monitor sie juz nie
wylacza przy wylaczaniu komputera (musze go wylaczac recznie) i generalnie
nie jak z powrotem przywrocic go w tryb "safe mode - off mode". W intrukcji
pisze wprawdzie o tym (tj. jak z powrotem wejsc w ten tryb "off mode"), ale
niestety to nie dziala i wciaz za kazdym razem uruchamia mi sie w "aging
mode". Czy ktos z Was ma moze tego typu monitor i wie o co w tym chodzi???
Bardzo prosze o pomoc...

      _| | _ / The Founder
tF! \_ _/ \ founder_at_promail.pl (\)