Re: sampler w SB64 PCI

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 10:06:46 MET

Milo (akropolis) wrote:
> Jak wygląda sampler w SB64 PCI (tzn. dynamika, szumy)?
> Myślę o kopiowaniu co cenniejszych taśm na CD-R - więc parametry nie muszą
> być przesadnie rewelacyjne.
> Są może inne karty w tej samej klasie cenowej z lepszym samplerem?
>
> Miłosz

troche lepszy niz SP64 ISA, ale nadal taki sobie. juz sampler
z karty GUS p&p PCI jest o niebo lepszy. tyle ze ta karta juz nie jest
produkowana, a poza tym nawet jak byla, to miala bardzo podly support :(
(drivery do kitu).

tak czy inaczej, jesli zgrywasz z magnetofonu, to dzwiek i tak musisz
jeszcze dodatkowo obrobic. odszumiec, odtrzeszczyc, powykrywac
i zaproksymowac dluzsze trzaski, i przerwy.