Re: Pamięć wirtualna w Windows 98

Autor: Manwe (manwe_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 14:34:22 MET

Dzięki, ale na NTG to mi to nie wygląda. Z nazwy - 'pl.comp.PECET' wynika,
że grupa zajmuje się wszystkim co tyczy się pecetów (nawet W98!).

Tomasz "Manwe" Olszewski
manwe_at_friko2.onet.pl lub t.olszewski_at_freestyle.sitech.pl
ICQ: 14312905
Jasiu, zostaw kobiety, a weź się do matematyki!
MaraBut napisał(a) w wiadomości: <72ecjv$nra$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...