Re: S3 Savage3d kontra Riva TNT w Quake2 i 3dmark

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 14:32:02 MET

Hej !
 Dobry tekst !

 Wreszcie cos wyjasnia !!!

 Ja jeszcze dodam informacje, ze na TNT nie chodzi poprawnie
poziom z duzymi teksturami (tak, tak, specjalny level S3)
z Unreal'a.
 A na Savage3D jest cool !!!
 Oby wiecej takich gierek !!! (pewno sie komus naraze - ale
co mi tam).

 Co do wydajnosci - przedstawie wkrotce wyniki porownawcze
Savage3D z Voodoo2.
 Aha - skad zassac PowerStrip'a obslugujacego Savage3D ?
Albo czegos nie umiem, albo mam rzeczywiscie starsza wersje
tego programu - ale za nic w swiecie nie moge znalezc ustawien
Savage3D (Voodoo2 tak - a Savage3D nie).

 No i cena tej karty na Savage3D - chyba bije wszystkich,

 Pozdrawiam !
                       M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl