Re: POMOCY !!!!

Autor: Robek (robczer_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 10:39:28 MET

Nie chce Cie martwic ale z mojego
doswiadczenia informatyka w duzej firmie
wynika, ze jesli na dysku zaczynaja pojawiac sie bad sectory
to to oznacza rychle padniecie twardziela.
Moze sie ten proces przybywania bad sectorow
zatrzymac to zalezy czy glowica dysku jest zniszczona
i jak bardzo wali w nosnik (bo to przewaznie
uszkodzona glowica jest odpowiedzialna za przybywanie uszkodzonych
sektorow), chyba ze cos jest nie tak z elektronika.
Moze jak kombinowaliscie z dyskami z kumplem
to ktos z was stuknal dysk za mocno...
W kazdym razie radzilbym Ci jak najszybciej zrobic kopie
waznych rzeczy z tego dysku na jakis dobry..
Niestety trzeba byc w tym wypadku przygotowanym na najgorsze.
Wozniak Przemek napisał(a) w wiadomości: ...
Przykro mi, trzymaj sie.

Robek