Re: Problem ze skrotem klawiszowym alt+s

Autor: Robek (robczer_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 10:46:05 MET

Musisz poszukac w jakis opcjach tego oprogramowania
przypisania klawisza Alt+S do jego uruchamiania
i zmienic po prostu kombinacje tego przypisania,
jesli to mozliwe oczywiscie ;-).
Ja mialem cos takiego z programem PowerStrip,
ktory mial zdefiniowany prawy ALT+S jako przywracanie
domyslnych ustawien karty graficznej, ale byly numery
jak ktos probowal wpisac s pod Wordem np.
No i w konfiguracji tego programu
znalazlem ustawienia kombinacji klawiszy,
ktora byla odpowiedzialna za te funkcje.
Po zmianie wszystko dziala OK.

Tomasz Wrona napisał(a) w wiadomoœci: <364cfc8d.7312137_at_news.tpnet.pl>...