Re: Pamięć wirtualna w Windows 98

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 18:37:26 MET

>Mam małe pytanie. Chodzi mi o pamięć wirtualną w Windows. Słyszałem, że jej
>rozmiar należy ustawić na 2x rzeczywistej pamięci. Jednak kiedy ma się np.
>96 MB RAM to plik wymiany musiałby mieć aż 192 MB! A na tyle to nie mogę
>sobie pozwolić. Jak duży swap file powinienm więc ustawić?

Jak masz 32MB RAM lub powyzej , to ustaw sobie minimalny rozmiar
SWAP`a na 1-1,5 X (a powyzej 64MB to 1 albo nawet 2/3 x spokojnie
starczy), a rozmiar maksymalny zostaw na automacie. Jak zabraknie
tego, co zalozyles, to Winda sobie dogra.
BTW. Dla zoptymalizowania zuzycia pamieci przez Winde, polecam
zamieszac z ustawieniem MaxFileCache w sekcji Vcache w System.ini.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--