Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 17:58:07 MET

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>jeżeli kupisz sobie budynek i zaczniesz tam sprzedawać papier toaletowy,
>zarobisz, a potem rozbudujesz sklep, dzięki czemu zarobisz jeszcze więcej
>i w końcu będzie cię stać na założenie drugiego sklepu, zaczniesz
zatrudniać
>ludzi, którzy będą w twoich sklepach sprzedawali, kiedyś być może zaczniesz
>mieć filie w innych krajach...

Zrób to i udowodnij, że jest to możliwe.
Będziesz wówczas żywym utożsamieniem "American Dreem".

>w którym miejscu ktoś nadużywa prawa własności?
>jeśli coś jest MOJE to mam prawo zrobić z tym CO TYLKO CHCĘ
>mogę to spróbować sprzedać za dowolną cenę, zniszczyć, wyrzucić, oddać
>komuś za darmo albo powiesić sobie nad łóżkiem

No to spróbuj systematycznie sprzedawać coś poniżej kosztów w tejże Ameryce,
a zobaczysz jak Ci pójdzie :-((

>gdzie tu widzisz NADUŻYCIE?

Monopol jest TYPOWYM NADUŻYCIEM PRAWA WŁASNOŚCI bo godzi w prawo własności
innych osób i nie tylko osób.
Gdyby było inaczej w USA i innych krajach na których chemy się wzórować nie
byłoby prawa antymonopolowego. I przeciwko M$-owi nie toczyłoby się jedno
postępowanie sądowe po drugim...

Wszystko co dalej piszesz powtarzało się w tej dyskusji co najmniej
kilkadiesięć razy, polemizowanie z tym bardziej wygląda wobec teg na
"polimerizowanie".

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin