Modem

Autor: Krzysztof Wasilewski (nospam_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 19:22:24 MET

<HTML>
Mam problem z instalacją modemu Zoltrix 56 internal u mojego kumpla. Po
instalacji oprogramowania, ustawieniu parametru modemu i próbie połączenia
się z TP SA wyskakuje (po ok. 70s) informacja, że komputer nie może się
połączyć. Najdziwniejsze jest to, że za pierwszym razem (po zainstalowaniu
wszystkiego) udało się połączyć, ale po resecie komputera już nie.

<P>Za odpowiedź z góry bardzo dziękuję.
<BR>Krzysztof Wasilewski
<BR>&nbsp;
<BR>Hasła np. "Głodne kurczaki nasze, bo Reagan zabrał im paszę " i inne
komunistyczne teksty na:
<BR>&nbsp;http://friko6.onet.pl/gd/wasilew/

<P>&nbsp;

<P>&nbsp;</HTML>