Re: Modem

Autor: Marcin Spinczyk (ele7_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 11:56:11 MET

>Mam problem z instalacją modemu Zoltrix 56 internal u mojego kumpla. Po
>instalacji oprogramowania, ustawieniu parametru modemu i próbie
>połączenia się z TP SA wyskakuje (po ok. 70s) informacja, że komputer
>nie może się połączyć. Najdziwniejsze jest to, że za pierwszym razem (po
>zainstalowaniu wszystkiego) udało się połączyć, ale po resecie komputera
>już nie.
>
>Za odpowiedź z góry bardzo dziękuję.
>Krzysztof Wasilewski

Miałem wczoraj ten sam problem.
Na razie rozwiązałem go połowicznie.
Posiadam Celeron 300 Mhz i plytę główną z muzyką. Po odłączeniu muzyki modem
chodzi OK
Druga mozliwosc to ponownie odinstalowac i zainstalowac modem po kazdym
uruchomieniu.
Problem to prawdopodobnie konflikt przerwan muzyki i modemu.
Modem po zainstalowaniu zajmuje przerwanie 10 i adres od D040 do D037 (cos
kolo tego), po resecie przerwanie 12 i cos kolo 1000 do 1037
Próbowalem ustawic recznie adres na D040 do D037 i po resecie modem mial go
nadal ale nie dzialal. Na wiecej nie mialem czasu
Będe próbowal w sobote. Kolega który mi tą maszyne sprzedał dostal przed
chwila list w tej sprawie ode mnie wiec dam Ci znac
Marcin
ele7_at_zeus.polsl.gliwice.pl