Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Bartosz Mielczarek (bartosz_at_it.chalmers.se)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 13:07:55 MET

Pszemol wrote:
> Społeczeństwo samo wybrało socjalizm.
> Niech teraz płaci za swój wybór...

Wiesz co koles, ty to jestes chyba porzadnie pierdolniety, zeby takie
bzdury pisac,
kto wybieral socjalizm - moze twoj tata tez, co ?

Czytam tak sobie twoje maile i taki obrazek mi sie kreuje: lekko
przygarbiony,
chuderlawy nerdek w grubych okularach, ktory na niczym sie nie zna
oprocz pisania
programow, a ktoremu sie wydaje, ze jest jakims geniuszem bo znalazl
prace
w Ameryce przy pisaniu softu - mam racje ? Hello, McFly !!!

bart