Re: (PILNE!) - Jaka dobra firma komputerowa w Warszawie

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 20:14:04 MET

Jarosław Zagórski napisał(a) w wiadomości:
<364877e2.179044_at_news.tpnet.pl>...
>Qmpel pytał mi się jaką mu polecić dobrą firmę komputerową w Wawie
>Będzie qpował iP-2-xxx .... 64MB RAM, HDD 3.2GB
>(chodzi o całego kompa - gotowy zestaw a nie w częściach)
>No i w sumie nie wiem jaką mu firmę polecić (tanią a dobrą :)
>Giełda odpada bo jego starzy się jej panicznie boją....
>"By design" odpada Optimus/Vobis/Adax i DataCom
>
>Sprawa jest bardzo pilna więc prosze o szybką odpowiedź...

FORMAT na ul. Brackiej www.format.com.pl
nie znam tanszej a za razem tak dlugo
bedacej na rynku firmy w Warszawie.
Polecam. Jesli idzie o dyski to z kolei
Formatu nie polecam bo daja tylko 1 rok
gwarancji, Quantumy np. mozesz kupic calkiem
tanio np. w Betacom na Zoliborzu (3 lata
gwarancji wszystkie modele EL i EX)

--
Pozdrawiam
Marek Oberman