(PILNE!) - Jaka dobra firma komputerowa w Warszawie

Autor: Jarosław Zagórski (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:29:07 MET

Qmpel pytał mi się jaką mu polecić dobrą firmę komputerową w Wawie
Będzie qpował iP-2-xxx .... 64MB RAM, HDD 3.2GB
(chodzi o całego kompa - gotowy zestaw a nie w częściach)
No i w sumie nie wiem jaką mu firmę polecić (tanią a dobrą :)
Giełda odpada bo jego starzy się jej panicznie boją....
"By design" odpada Optimus/Vobis/Adax i DataCom

Sprawa jest bardzo pilna więc prosze o szybką odpowiedź...

TIA

Pozdrówka

Jarosław Zagórski           UIN#:11215615|
planes_at_ulgo.koti.com.pl                  |
GALERIA SAMOLOTÓW
http://planes.koti.com.pl/               |