Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:58:55 MET

On Tue, 10 Nov 1998 14:50:51 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

<ciach>
>Jest jeszcze przynajmniej jeden player MP3 obsługujący 3DNow, a może
>nawet więcej. Wiem, że z jednym oprócz WinAMPa się spotkałem.

A nie pamietasz z jakim? To jest niestety minus 3D Now ze trzeba
przebierac w oprogramowaniu

<ciach>
>Już się przyzwyczaiłem do bycia skazanym na konkretny sprzęt jako
>użytkownik Windows NT :) (drivery.... :( ).

No coz - miejmy nadzieje ze po przyjeciu sie wdm na rynku nie bedzie
zadnych klopotow :)

> Ale drivery NVidii do
>Rivy128 korzystające z 3DNow już chyba są, a Diamond ma zaniedługo
>wypuścić własne.

Kwestia jakosci. O ile w wypadku V2 roznica miedzy Q2 z 3D Now a bez
niego jest olbrzymia to w wypadku innych akceleratorow juz
niespecjalnie

>Tak, ale to za kilka dni.

OK - czekam :)

>Sekwencer i player MIDI. Głównie przeznaczony do nagrywania i
>obróbki dźwięku z keyboardu MIDI, ale działa też jako player.

Kolega pisal cos takiego 5 lat temu jako prace magisterska - ale
poniewaz bronil sie pozniej niz ja to nie wiem jak mu wyszlo.

>Na moim WWW jest ostatnia beta i kilka muzyczek, zarówno MIDI, jak
>i specjalizowanych LSQ (jego własny format pliku).

Sciagniemy, zobaczymy :)

>Ja Amigę widziałem u znajomych i nie byłem aż tak nią zafascynowany.

Bo na niej nie pracowales :) Jedynym systemem rownie elastycznym jest
IMHO Linux

>Co prawda jako Commodorowiec głosiłem jej przewagę nad Atari ST, ale
>w sumie nie była ona wielka - ST było niezłe w pracy, a Amiga w grach.
>A i tak w sumie pecet wygrał :)

Niestety :) A Amiga przez lata byla klasa sama dla siebie jesli chodzi
o multimedia i grafike 3d

>Notebooka? DELL Latitude XPi P100SD. Intel Pentium 100, 8 MB RAM
>standard + rozszerzenie, HDD IBM (u mnie 850 MB), 256 KB synchronicznego
>cache, grafika NeoMagic MagicScan 128 900 KB, wyświetlacz 10"
>SuperDualScan (800x600x8bit, 640x480x16bit), kot, 2xPCMCIA II.
>IMHO bardzo przywoita maszynka jak na swój wiek (ma z półtora roku)
>i klasę wydajnościową. Ogólnie notebooki Della są dość porządne.

Rowniez jestem tego zdania - chociaz Toshiba robi rownie dobre
notebooki.

>Hmmm, "pochrzaniło misie".... ;) Nie chciał mi chodzić Hexen 2,
>Heretica i reszty nie testowałem.

Hexen 2 Ci nie chodzil?? On tez jest na OpenGL - moze nie ta wersje
uruchamiales?

<ciach>
>Niestety :( A mi się nazwa Windows 2000 tak źle kojarzy, że chyba
>nawet nie spojrzę na ten system :(.

A ja wrecz przeciwnie - nareszcie W9x bedzie mialo stabilnosc NT ew.
NT bedzie mialo porzadna obsluge sprzetu

Pozdrowienia

Vindex