Re: K6/2 czy P II ???

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 15:50:51 MET

Hi,

On Sat, 07 Nov 1998 22:13:43 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex) wrote:

>Ale w tym momencie jestes przypisany do WinAMp'a a ja wole Sonique'a
>albo Jet Audio a one nie obsluguja 3D Now :)

Jest jeszcze przynajmniej jeden player MP3 obsługujący 3DNow, a może
nawet więcej. Wiem, że z jednym oprócz WinAMPa się spotkałem.

>Jest wiekszy problem - 3D Now jest juz na rynku dluzsza chwile a
>jedynym akceleratorem _naprawde_ z niego korzystajacym jest V2 (teraz
>rowniez Banshee). Troche glupio byc skazanym na konkretny sprzet

Już się przyzwyczaiłem do bycia skazanym na konkretny sprzęt jako
użytkownik Windows NT :) (drivery.... :( ). Ale drivery NVidii do
Rivy128 korzystające z 3DNow już chyba są, a Diamond ma zaniedługo
wypuścić własne.

>I to bedzie chyba najlepsze rozwiazanie :) Mam nadzieje ze wynikami
>sie podzielisz :)

Tak, ale to za kilka dni.

>Powiedz mi jeszcze co on robi i bede mial komplet :)

Sekwencer i player MIDI. Głównie przeznaczony do nagrywania i
obróbki dźwięku z keyboardu MIDI, ale działa też jako player.
Na moim WWW jest ostatnia beta i kilka muzyczek, zarówno MIDI, jak
i specjalizowanych LSQ (jego własny format pliku).

>No popatrz sie - ja jestem jednak troche starszy a staz mam niewiele
>dluzszy :) Po drodze zaliczylem jeszcze Amige i musze powiedziec ze
>dosc milo ja wspominam

Ja Amigę widziałem u znajomych i nie byłem aż tak nią zafascynowany.
Co prawda jako Commodorowiec głosiłem jej przewagę nad Atari ST, ale
w sumie nie była ona wielka - ST było niezłe w pracy, a Amiga w grach.
A i tak w sumie pecet wygrał :)

>Mozesz zdradzic jego producenta?

Notebooka? DELL Latitude XPi P100SD. Intel Pentium 100, 8 MB RAM
standard + rozszerzenie, HDD IBM (u mnie 850 MB), 256 KB synchronicznego
cache, grafika NeoMagic MagicScan 128 900 KB, wyświetlacz 10"
SuperDualScan (800x600x8bit, 640x480x16bit), kot, 2xPCMCIA II.
IMHO bardzo przywoita maszynka jak na swój wiek (ma z półtora roku)
i klasę wydajnościową. Ogólnie notebooki Della są dość porządne.

>Akurat tak sie sklada ze i Heretic 2 i HalfLife i Sin (stworzone w
>oparciu o engine Q2) korzystaja wlasnie z OpenGL'a wiec problemow nie

Hmmm, "pochrzaniło misie".... ;) Nie chciał mi chodzić Hexen 2,
Heretica i reszty nie testowałem.

>powinienes miec zadnych. Co do d3d - pod NT zadna karta nie obsluguje
>go sprzetowo. Na to trzeba bedzie poczekac do Windows 2000

Niestety :( A mi się nazwa Windows 2000 tak źle kojarzy, że chyba
nawet nie spojrzę na ten system :(.

--
Pozdrowienia,