Re: Odp: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:58:43 MET

On 10 Nov 1998 08:29:00 +0100, dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl (Dariusz
Owczarek) wrote:

<ciach>
>Tylko ty mówisz o stronie pisanej na papierze malymi czcionkami ,

Zdaje sie malych czcionek nie widziales - zajrzyj sobie jeszcze raz do
PCQ. Samego tekstu to jest tam polowa tych 72 stron

> taka
>strona na monitorze zajmuje pewnie 3 - 5 stron na ekranie albo i wiecej wiec
>jest to spora róznica.

Zamiast dyskutowac ile stron html'a miesci sie na stronie tekstu
wydrukuj je sobie i sprawdz - mozesz sie zdziwic. Strona html'a to nie
jest jeden ekran

>A ty czego oczekujesz ze bede czytal broszurki po 5 zl.??

Nie - nie oczekuje. Nikt Cie do czytania nie namawia - nie masz
zadnego obowiazku kupowania tej gazetki. A co do ceny - widac nie
dokladnie przeczytales. NUMER ma kosztowac 2.50 zl - 5 zl kosztuje
miesieczna prenumerata

>Mnóstwo tego typu zeczy juz bylo wydawane za darmo i mialo wiecej stron
>jesli mówisz o pasjonatach.

Tyle ze ja mowie o fachowcach pasjonatach. A to jakby niewielka
roznica ...

>To chyba prosciej otrzymac odpowiedz na temat danego sprzetu od uzytkowników
>na liscie niz z waszych testów?

Jestes pewien? Popatrz sie na liste i sprawdz ile jest na niej testow
- i ile z nich jest moich albo Krisa

>Po za tym cóz mi z tego ze zrobicie jeden test w miesiacu sprzetu którego i
>tak sobie nie kupie bo podoba mi sie inny???

Zdaje sie ze ta dyskusja jest bez sensu - to ma byc gazetka dla
_wszystkich_ a nie tylko dla Ciebie. Moze nie bedziesz chcial taki
sprzet kupic za miesiac - dwa i wtedy zmienisz zdanie

>Mialo byc "profejonalnie" a nie " Chalupniczo." nieprawdaz???

Co ma piernik do wiatraka? Fachowo jest tylko wtedy kiedy Tobie to
odpowiada? Toz nikt Cie nie zmusza do czytania

>rozprowadz pare numerów bezplatnie to pogadamy bo inaczej dzielimy skóre na
>niedzwiedziu :-))

Dokladnie - jesli _w_ogole_ gazetka sie ukaze to napewno numer zerowy
bedzie darmowy

>Pomysl jest fajny tylko ciekaw jestem efektów.

To na nie poczekaj

>Zdrówka zycze.>>>>>>Dariusz Owczarek

Pozdrowienia

Vindex