Odp: Gazeta fachowa - kto jest chetny?

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 08:25:35 MET

>To mozesz nie byc chetny - 100 stron to czysta utopia. Mam wlasnie pod
>reka ostatni numer PCQ - cena 3.95, 138 stron z czego 66 to reklamy.

Tylko ty mówisz o stronie pisanej na papierze malymi czcionkami , taka
strona na monitorze zajmuje pewnie 3 - 5 stron na ekranie albo i wiecej wiec
jest to spora róznica.

>Czego Ty oczekujesz?
A ty czego oczekujesz ze bede czytal broszurki po 5 zl.??

>Cudu? To ma byc gazetka robiona w zasadzie za
>darmo przez pasjonatow
Mnóstwo tego typu zeczy juz bylo wydawane za darmo i mialo wiecej stron
jesli mówisz o pasjonatach.

>- zeby miala 100 stron to kazdy z nas musialby
>sie utrzymywac z tego a sprzet musielibysmy miec od wszystkich
>wiekszych dostawcow w kraju.
To chyba prosciej otrzymac odpowiedz na temat danego sprzetu od uzytkowników
na liscie niz z waszych testów?
Po za tym cóz mi z tego ze zrobicie jeden test w miesiacu sprzetu którego i
tak sobie nie kupie bo podoba mi sie inny???
Mialo byc "profejonalnie" a nie " Chalupniczo." nieprawdaz???

> Ja cieszylbym sie bardzo gdyby pierwsze
>numery mialy ze 20 stron (o ile mozna mowic o stronach w wypadku
>html'a)
rozprowadz pare numerów bezplatnie to pogadamy bo inaczej dzielimy skóre na
niedzwiedziu :-))
Pomysl jest fajny tylko ciekaw jestem efektów.
Zdrówka zycze.>>>>>>Dariusz Owczarek
=== dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====