Re: która TNT ?????????????

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:58:48 MET

On Tue, 10 Nov 1998 09:10:07 GMT, Kris <kris007_at_free.polbox.pl> wrote:

<ciach>
>Sugerowałem, że może być nawet tańsza od Creativa. A zawsze dostajesz TV out
>i wentylator.

Wentylator to pikus - te 10 zl to chyba nie jest duzy wydatek :) Co do
TV Out - jesli potrzebujesz czegos takiego to rzeczywiscie jest to
duzy plus

>Może być potencjalnie najtańszy na rynku. Pytanie tylko o jakoœć. Nikt się
>nie kłóci. Cena rzeczš nabytš i zmiennš :-)))) Widziałeœ jak staniały STB?
>650 zł enduser z watš :-) w Tornado.

Ja sie na ceny u dystrybutorow nie patrze - mnie interesuje strret
price :)

>Nie bšdŸ taki ... psychoanalityczny :-))))

Czemu? Ty mozesz miec talenty lingwistyczne to ja moze chociaz
psychoanalityczne :))))

> Choć oczywiœcie masz rację :-)

Jak zwykle :)))))))))

>Pozdrawiam.