Re: Do Vindex'a i innych speców od TNT!!! (długie)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:58:46 MET

On Tue, 10 Nov 1998 07:58:16 GMT, "Marcin Rzóska"
<straw_at_straw-pol.com.pl> wrote:

<ciach>
>Jak to cudo (TNT) odpalić w Win98.

A nie masz przez przypadek w BIOS'ie wlaczonej opcji PNP OS?
Jesli masz to ja wylacz. Druga sprawa - w ktorym slocie PCI masz SB64
PCI? Jesli w pierwszym lub ostatnim to ja przeloz - te sloty maja
zwykle przerwanie dzielone z AGP. Tego Atrend'a niestety nie pamietam
- jesli jest mozliwosc przydzielenia _konkretnego_ przerwania dla VGA
to przydziel jej 11 przerwanie. Pozostale mozliwosci podal ci juz Kris
:)

<ciach>
>Ps. Radiator rivy grzeje się tak,że nie można go dłużej dotykać :((((

Kup jakiegos cooler'a do 486 lub malego do Pentium, odkrec wentylator
i przykrec/przyklej go do radiatora TNT - powinno pomoc.

>Marcin

Pozdrowienia

Vindex