Re: która TNT ?????????????

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 10:10:07 MET

> Toz nie mowie ze nie jest tania :) Napisalem tylko ze w podobnej cenie
> jest Creative - w _sklepie_ brutto 650 - 670 zl. Widzialem ja i za 730
> zl

Sugerowałem, że może być nawet tańsza od Creativa. A zawsze dostajesz TV out
i wentylator.

> Owszem - i bardzo dobrze. Bedzie jakas alternatywa dla Asus'a ktory
> nadal nie jest dostepny

Dokładnie.

> Niewykluczone - za 650 tez sie zdarza :) OK - nie klocmy sie. Jak
> chcesz to moge przyznac ze Leadtek jest tanszy :)

Może być potencjalnie najtańszy na rynku. Pytanie tylko o jakość. Nikt się
nie kłóci. Cena rzeczą nabytą i zmienną :-)))) Widziałeś jak staniały STB?
650 zł enduser z watą :-) w Tornado.

> Bo znajac Ciebie wtedy napisalbys ze jest ponizej 500 zl :))))

Nie bądź taki ... psychoanalityczny :-)))) Choć oczywiście masz rację :-)

Pozdrawiam.
Kris.