Monster3D2

Autor: Krzysztof Szewczyk (KSzewczyk_at_leroymerlin.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 18:44:38 MET

Nie chcialem zawracac glowy swoim problemem ale uczynilem wszystko co
tylko moglem zrobic (wg. mnie) i monster nie dziala, dokladniej wiesza
sie!
Problem ten dotyczy quaka i unreala - tylko to testowalem na nim.
Mam plyte Asus KN97 intel 440FX i testowany na
niej monster II wiesza sie. Przenioslem go na HP vectre i dziala bez
zarzutu. Szukalem na
stronie asusa lecz takiego problemu nie znalazlem to samo w diamondzie.
Przerwania sa OK, ustawienia Biosu standardowe (wszystko wydaje sie byc
OK), pamiec sprawdzona a Monster nie dziala.

Zmienialem polozenie karty video i zadnej roznicy. Zainstalowalem patch
na Unreal'a tez bez zmian. W ustawieniach karty (ustawienia video
zakladka) monster sa trzy sterowniki do wybrania - nawet jesli wybiore
glide lub both zawsze wraca na directx. Co wiecej instalacja glida z CD
unreala (lub innej) jest niemozliwa; pojawia sie komunikat ze brak
odpowiedniej konfiguracji by zainstalowac ten sterownik (jednym slowem
brak
monstera :-))!!!)

Czy macie jakis pomysl? Bede wdzieczny za pomoc.
Chris