Re: Do Vindex'a ... - off topic

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 14:33:18 MET

> Sory za off-topic, ale nie moglem sie powstrzymac przed docenieniem
> przykladu niespotykanej juz w dzisiejszych czasach galanterii.

Hmm. Galanteria może być : skórzana, szkolna, papiernicza nawet
drewniana, ale w sensie kultury wypowiedzi na news'ach dawno osiągnęła
poziom bliski śmierci :-)

> Tym wieksze robi ona na mnie wrazenie, ze posty Krisa nie (albo
> niewiele)
> ustepuja merytorycznie tym Vindexa

Ujmę to tak. Dziedzinowo różnica jest jak jeż do grzebienia :-) Kolce są
w obudwu ale grzebień jest płaski :-)) Co oczywiście nie oznacza, że nie
może podrapać jeża :-))) Najważniejsze, że grzebienia używam na co dzień
i staram się nie wypowiadać na temat jeży :-))))

Swoją drogą Vindex się trochę zdziwi :-)

Pozdrawiam.
Kris.

PS. Aha. BTW miałem wcześniej podać, że IMHO piszę się "faux pas" :-))))