Re: Do Vindex'a ... - off topic

Autor: Maciek Kandalski (kandal_at_polbox.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 13:09:39 MET

Kris napisał(a) w wiadomości: <364827A4.C89A90B4_at_free.polbox.pl>...

>Jestem przeciwnego zdania :-) Tytuł posta jest IMHO prawidłowy i
uzasadniony.
>Vindex "przerzucił" więcej różnych płyt z TnT i należy do wąskiego
grona ludzi,
>którym można powierzyć każdy problem. No bez przesady :-))) bo się
rozpuści.

Sory za off-topic, ale nie moglem sie powstrzymac przed docenieniem
przykladu niespotykanej juz w dzisiejszych czasach galanterii. Tym
wieksze robi ona na mnie wrazenie, ze posty Krisa nie (albo niewiele)
ustepuja merytorycznie tym Vindexa

Pozdrowienia
Maciek