Re: Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 08:18:16 MET

iwaszcz_at_my-dejanews.com napisał(a) w wiadomości:
<7287mq$cee$1_at_nnrp1.dejanews.com>...

>Słuchaj no wielebny Marku Obermanie.

Swiecenia otrzymam dopiero na wiosne wiec
na razie zwracaj sie do mnie zwczajnie ;)

>gry - to kupiłeś legalnie (cóż za absurd:
>albo kradniesz albo jesteś uczciwy a
>nie pół na pół) lecz przyznałeś się w nich
>i potwierdziłeś w tym tu o 3DS za 50zł
>że kradniesz software. Te tanie programy
>potrzebne Ci "w domu i ogródku" kupujesz,
>a te droższe, potrzebne do nauki czy pracy
>kradniesz. To tak jakby złodziej mercedesów
>z Niemiec przyznał się, że merce to on kradnie
>ale jabłka czy cebule z targu kupuje od sierotek...

To co piszesz jest nielogiczne, przeciez nie bedzie
kradl jablek, jak kosztuja tyle, ze sa w zasadzie
za darmo. Mialby ryzykowac dla 2 zl za kg
jablek? Musialby byc chyba psychiczny albo
byc zwyklm kleptomanem :))))

>A najciekawsze w tym wszystkim jest to,
>że w innym miejscu zgrywasz świętoszka będąc
>"prezesem" klubu posiadaczy telefonów komórkowych
>(dosyć elitarnym przecież jeszcze w Polsce...),
>którego punkt 4 regulaminu brzmi:
>
>"4. Do klubu NIE PRZYJMUJEMY osób,
>które publicznie nawołują do
>oszukiwania operatorów GSM
>czy INNYCH PRZESTĘPSTW.

Buhahahahaa, czy udajesz, ze nie rozumiesz
czy nie daj Bog naprawde nie rozumiesz ? ;)
Przeciez z racji profilu strony chodzi o
przestepstwa TELEKOMUNIKACYJNE
czli np. proby oszukania operatora czy
dzwonienia na lewe karty, a tego w zadnej
mierze nie popieram. Nie interesuje nas
za to czy wstepujacy do klubu zatlukl swoja
tesciowa mlotkiem czy moze tylko wyrzucil
przez okno ;)))

Osoby,
>które w wyraźny i notoryczny
>sposób naruszają ten punkt
>regulaminu już po przyjęciu do Klubu,
>będą z niego usuwane decyzją Prezesa,
>w porozumieniu z Zarządem."
>
>Czy nie sądzisz, że kradnąc software
>i nawołując do tego stając po przeciwnej
>stronie barykady niż Pszemol i jego koledzy
>jesteś gorszy od niego i w szczególności

Jak moge byc gorszy od niego jak on w moim
wieku robil dokladnie to samo, a teraz czerpie
z tego korzsci materialne? :)))

>sam siebie powinieneś usunąć z klubu, prezesie?
>A może zmienisz tylko regulamin :-)

Stary poziom merytoryczny i logika Twojego listu
plasuje sie w strefie stanow niskich okresowo
wysychajacych ;)) dlatego nie podchwycam pileczki i
dalej z Toba nie dyskutuje tym bardziej, ze ludzie nie
maja juz sily sciagac po 100 postow z tego watku,
dodam tylko gwoli wyjasnienia, ze za kradziez czy to
telefonu czy tez samochodu wsadzalbym na 10 lat a
za kradziez softu nie (zreszta sam kodeks stanowi,
ze szkodliwosc spoleczna kradziezy dobr intelektualnych
jest niewspolmiernie mala do zaboru mienia jakim jest
np. samochod, dlatego moglem taki regulamin klubu ustanowic,
bo jest on w pelni zgodny z moimi przekonaniami.

>Proszę o kopię odpowiedzi również na priva,
>bo rzadko czytam newsy.

To czytaj czesciej, z pewnoscia sie czegos ciekawego
nauczysz o pecetach ;)))

>Taurus.
>p.s.Kopię tego listu postaram się wysłać
>do pozostałych dwóch członków zarządu.

Smieszny jestes :))))) Wyczuwam, ze kolega jest
chyba z przedzialu wiekowego 14-16 lat. Zgadlem ?;))
Oczywiscie nie dyskryminuje i bardzo chetnie
pogadam, jak bedziesz mial cos sensownego
do powiedzenia ;))) a z pewnoscia juz nie w
tym watku, chyba, ze na priva, bo tu ludzie juz
sobie nie zycza przeciagania tej dyskusji.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman