Re: Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: iwaszcz_at_my-dejanews.com
Data: Tue 10 Nov 1998 - 03:16:57 MET

In article <zpF02.2580$o4.387063_at_news.tpnet.pl>,
  "Marek Oberman" <pesk_at_pesk.org.pl> wrote:

> Marcin Wieczorek napisał(a) w wiadomości:
> <3651e01c.7301148_at_news.lodz.pdi.net>...

> Extra ja tez kupilem 3DS za 50 zl - KUPILEM,
> czyli nie ukradlem. Nieprawdaz? ;)))

Słuchaj no wielebny Marku Obermanie.
Tak się przyglądam z ciekawością tej
dyskusji pomiędzy Tobą a Pszemolem
i nadziwić się nie mogę. Zadałem sobie trud
i znalazłem wszystkie Twoje posty na które
się powoływał kolega Pszemol (www.dejanews.com)
Rzeczywiście przyznałeś się publicznie,
że kradniesz software. Nie Windows czy
gry - to kupiłeś legalnie (cóż za absurd:
albo kradniesz albo jesteś uczciwy a
nie pół na pół) lecz przyznałeś się w nich
i potwierdziłeś w tym tu o 3DS za 50zł
że kradniesz software. Te tanie programy
potrzebne Ci "w domu i ogródku" kupujesz,
a te droższe, potrzebne do nauki czy pracy
kradniesz. To tak jakby złodziej mercedesów
z Niemiec przyznał się, że merce to on kradnie
ale jabłka czy cebule z targu kupuje od sierotek...
Przecież wszystkie merce ubezpieczone
a jeśli nawet nie, to właściciel nie zbiednieje -
kupi sobie drugiego... Fakt kradzieży jest
faktem i obłudnikiem jesteś Ty dorabiając
do swojej kradzieży jakąś ideologię.
A najciekawsze w tym wszystkim jest to,
że w innym miejscu zgrywasz świętoszka będąc
"prezesem" klubu posiadaczy telefonów komórkowych
(dosyć elitarnym przecież jeszcze w Polsce...),
którego punkt 4 regulaminu brzmi:

"4. Do klubu NIE PRZYJMUJEMY osób,
które publicznie nawołują do
oszukiwania operatorów GSM
czy INNYCH PRZESTĘPSTW. Osoby,
które w wyraźny i notoryczny
sposób naruszają ten punkt
regulaminu już po przyjęciu do Klubu,
będą z niego usuwane decyzją Prezesa,
w porozumieniu z Zarządem."

Czy nie sądzisz, że kradnąc software
i nawołując do tego stając po przeciwnej
stronie barykady niż Pszemol i jego koledzy
jesteś gorszy od niego i w szczególności
sam siebie powinieneś usunąć z klubu, prezesie?
A może zmienisz tylko regulamin :-)

Proszę o kopię odpowiedzi również na priva,
bo rzadko czytam newsy.
Taurus.
p.s.Kopię tego listu postaram się wysłać
do pozostałych dwóch członków zarządu.