Re: Jaki czytnik do news ???

Autor: Robek (robczer_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 23:12:51 MET

A to ciekawe bo do tej pory dzialalo
wszystko OK.
W tym tygodniu wlasnie zauwazylem, ze pewne
wiadomosci, ktore wysylam na grupe z pracy
nie pojawiaja sie w czytanych wiadomosciach u mnie w domu
i odwrotnie.
Moze mi powiesz co zle skonfigurowlem,
bo tu rzeczywiscie mozna sie pogubic 4 opcje na krzyz
no i jeszcze po polsku.
Czekam Guru na odpowiedz z wielka niecierpliwoscia.
Mam nadzieje ze nie okazesz sie napompowanym lamerem.

Robek