Jak rozruszać Optimusa 60

Autor: Romil (romil_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 23:06:10 MET

Drodzy moi

Próbuję podłączyć dysk Samsunga (WU32163A) 2,16GB do płyty z komputera
Optimus 60.
Był to taki wynalazek z Irlandii z procesorem Pentium 60 (5V).
Płyta ma ustawienie LBA lecz nie widzi poprawnie tego dysku. Kiedyś, po
próbie podłączenia do niej
dysku 3,4GB zadzwoniłem do Optimusa i dowiedziałem się, że co prawda ma (ta
płyta) ustawienie LBA,
ale widzi tylko dyski do 2GB. Teraz do nich nie dzwonię bo nic więcej z nich
nie wyciągnę.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem, a może go nawet rozwiązał.
Proszę o pomoc.

Wiadomość proszę również przesłać na priva, żeby mi nie umknęła. Jestem
ostatnio mocno zajęty
remontem mieszkania i nie codziennie czytam grupę.

Dziękuję
Roman Milewski
romil_at_friko5.onet.pl