Re: Jak rozruszać Optimusa 60

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 01:16:01 MET

Romil napisał(a) w wiadomości: ...
>Drodzy moi
>
>Próbuję podłączyć dysk Samsunga (WU32163A) 2,16GB do płyty z komputera
>Optimus 60.
>Był to taki wynalazek z Irlandii z procesorem Pentium 60 (5V).
>Płyta ma ustawienie LBA lecz nie widzi poprawnie tego dysku. Kiedyś, po
>próbie podłączenia do niej
>dysku 3,4GB zadzwoniłem do Optimusa i dowiedziałem się, że co prawda ma (ta
>płyta) ustawienie LBA,
>ale widzi tylko dyski do 2GB. Teraz do nich nie dzwonię bo nic więcej z
nich
>nie wyciągnę.
> [...]
Po raz pierwszy Optimus przyznaje się do bubla!!!
Niestety, ten model tak ma. Do normalnej płyty może byś ściągnął nowszego
BIOS-a, do Optimusa nie uświadczysz. Rozwiązanie - idź na giełdę i kup za
100 zł pierwszą z brzegu płytę no-name (czyt. non-Optimus).

--
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com
Remove "please-no" from address in header