Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:23:55 MET

>Czy mozecie nam podac dla Hiszpanii i Niemiec :
>- jakie byly postulaty;
>- jakie sa roznice techniczne, rynkowe i prawne miedzy E i D a PL
> w kontekscie postulatow;
>- jaka czesc i-nautow brala udzial w protescie (approx.);
>- co udalo sie (sa szanse) wywalczyc.

Szykujemy FAQ na strone. Jego umieszczenie opoznilo sie z powodu
informacji o protescie organizowanym przez naszych czeskich
przyjaciol. (link na naszej stronie). Jak tylko skonczymy FAQ, powiem
o tym i bedziecie mogli wszystko przeczytac.

>Rzeczywiscie b. wiele serwerow niemieckich postawilo plansze
>'streik'owe', no ale Niemcy, to zdyscyplinowany narod.

My rowniez poprosilismy wielu adminow o umieszczenie plansz. Czekamy
na odpowiedzi.

>Najwazniejsza sprawa - w Vaterland'zie zrobiono protest
>1.11 - czyli w NIEDZIELE !!!!, my zas usilujemy zrobic to samo
>we WTOREK ????

Wyszlismy z zalozenia, ze latwiej bedzie wszystkim zapamietac
konkretna date, niz dzien tygodnia. Moze to blad, lecz nie chcielismy
akcji ustalac na 1 listopada, bo bylo za malo czasu na
rozpowszechnienie informacji o strajku. Przez kolejne miesiace nie
bedzie konfiguracji 1.x niedziela, wiec postanowilismy wybrac 1
grudnia.

> W zwiazku z tym pytanie - poniewaz wiekszosc
>(wszystkie?) firm, ma wykupiony dostep przez provider'a, czy
>w czasie strajku dozwolone jest laczenie sie przez niego?

Zdajemy sobie sprawe z sytuacji osob, ktore musza tego dnia skorzystac
z i-net'u. Chodzi o osoby, lub firmy, ktorych wazne sprawy
organizowane sa przy uzyciu sieci. Nie mozemy wymagac od nich
zrezygnowania z sieci. Prosimy jedynie o ograniczenie korzystania z
niej (niestety przy laczach stalych jest to niewykonalne, wiec chodzi
glownie o firmy uzywajace np. ISDN).

>Co z Polpakiem-T? De facto to wszystko to i tak TePSA.

Zdajemy sobie sprawe z tego, ze praktycznie wszystko co ma zwiazek z
rynkiem teleinformatycznym zwiazane jest z TPSA. Dlatego prosimy
wszystkich uzytkownikow o zaniechanie korzystania, choc czesc pewnie
nie bedzie mogla tego uczynic. Jak juz wyzej napisalem, kwestia firm i
osob korzystajacych z lacz stalych, badz nie mogacych sie nie laczyc
sprowadza sie do prosby o wyrazenie swojego poparcia i ograniczenie
chociaz zwyklych rozmow telefonicznych, jesli wylaczenie na ten dzien
stalego nie wchodzi w rachube.

>Jak to rozwiazali w E i D?

Nie pytalismy o to. Moze warto. Sprobujemy sie dowiedziec. Dziekuje za
zwrocenie mi na to uwagi.

> Ja np. nie moge sobie pozwolic na
>dzien przerwy w korzystaniu z Netu. Czekam na kilkanascie
>odpowiedzi na zlecenia i dla mnie, i na moje. Oczywiscie
>moge kontrahentom wyslac informacje, ze strajk, ze itd.
>Bardzo jednak nie chcialbym tego robic, z wielu powodow.

Rozumiemy. Wiec prosze sie chociaz ograniczyc. Nawet ograniczenie sie
spowoduje przeciez spadek zyskow TPSA tego dnia.

>Poza tym wszystkim - jestem z Wami i zaraz przechodze na
>besu.ch/protest, zeby sie wpisac.

Dziekujemy.

>Ale prosze Cie Bartku o odpowiedz na powyzsze pytania,
>w miare posiadanej wiedzy oczywiscie. Moga byc interesujace
>dla wielu z nas.

Odpowiedzialem w miare mozliwosci, a reszta znajdzie sie juz wkrotce w
FAQ. Sadze, ze w ciagu najblizszych 3 dni juz bedzie. Zapraszam
wszystkich. :)

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:0048-61-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest