Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Moi (koala98_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 14:01:16 MET

Bartosz Frankowski-remove "bantispame" from my adress to send me a letter.
wrote in message ...
>Wloszech ?
>
>Bardziej na akcji, ktora wlasnie odbyla sie w Niemczech, a niedawno
>takze w Hiszpanii.

Czy mozecie nam podac dla Hiszpanii i Niemiec :
- jakie byly postulaty;
- jakie sa roznice techniczne, rynkowe i prawne miedzy E i D a PL
  w kontekscie postulatow;
- jaka czesc i-nautow brala udzial w protescie (approx.);
- co udalo sie (sa szanse) wywalczyc.

Rzeczywiscie b. wiele serwerow niemieckich postawilo plansze
'streik'owe', no ale Niemcy, to zdyscyplinowany narod.
Najwazniejsza sprawa - w Vaterland'zie zrobiono protest
1.11 - czyli w NIEDZIELE !!!!, my zas usilujemy zrobic to samo
we WTOREK ???? W zwiazku z tym pytanie - poniewaz wiekszosc
(wszystkie?) firm, ma wykupiony dostep przez provider'a, czy
w czasie strajku dozwolone jest laczenie sie przez niego?
Co z Polpakiem-T? De facto to wszystko to i tak TePSA.
Jak to rozwiazali w E i D? Ja np. nie moge sobie pozwolic na
dzien przerwy w korzystaniu z Netu. Czekam na kilkanascie
odpowiedzi na zlecenia i dla mnie, i na moje. Oczywiscie
moge kontrahentom wyslac informacje, ze strajk, ze itd.
Bardzo jednak nie chcialbym tego robic, z wielu powodow.
Poza tym wszystkim - jestem z Wami i zaraz przechodze na
besu.ch/protest, zeby sie wpisac.
Ale prosze Cie Bartku o odpowiedz na powyzsze pytania,
w miare posiadanej wiedzy oczywiscie. Moga byc interesujace
dla wielu z nas.

Pozdrawiam,

Moi