Re: czy celeron 300 pojdzie na bx?

Autor: Bartosz Frankowski-remove \ (bjafman_at_bantispamefriko.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 20:23:39 MET

>Czy procesor celeron 300 bedziae dzialal na plycie z chipsetem BX?
> prosze na priva i dzieki!

Leze na podlodze. Niech ktos mnie podniesie.

BX sa wlasnie dla P II i Celeronow. EX dla Xeonow (to na wypadek,
gdybys chcial budowac serwer).

Jednak stanowczo naklaniam cie do kupienia plyty na Intel 82440 BX
chipset. Slyszalem w wiarygodnych zrodlach, ze Celerony na BX chodza.
(ale w dziesiejszych czasach niczego nie mozna byc pewnym).

ps:
A tak w ogole to zanim cos napiszesz poczytaj newsy przez kilka dni,
albo po prostu pojdz do sklepu i popros o opisy plyt glownych. W
pewnej tabelce znajdziesz takie miejsce, gdzie beda typy procesorow
obslugiwane przez dana plyte. (Tak muj somsiat na targu muwil, gdy
kaposte my kopowali)

ps2:
Pamietaj zeby kupic plyte Slot-1. O ile mi wiadomo (nie jestem
pewien), P-II i Celerony nie mieszcza sie na Socket 7. Tzn. mozesz
probowac je podgrzewac w kuchence, a potem zaginac, ale ponoc nawet
wtedy piny nie pasuja. Tak slyszalem.

Swinska i bezlitosna odpowiedz, ale facet mnie tym pytaniem
sprowokowal! Wyrozumialosc, owszem, ale do pewnych granic.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:0048-61-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove "bantispame" from my adress!
/(00)\/(00)\ http://bjafman.home.ml.org
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest