Re: Lexmark-warto?

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 19:07:20 MET

Paweł Dymkowski napisał(a) w wiadomości:
<2UC12.3552$oE.765582_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
660-750

|Czesc!
|Po raz kolejny na tej grupie naraze sie zwolennikom HP ale po raz
kolejny
|stwierdzam, ze zadna z drukarek Lexmarka mnie nie zawiodla (a
uzytkuje kilka
|modeli stale). Lexmark robi doskonale sterowniki do swoich drukarek.
Model
|3200 mialem okazje jedynie przetestowac i sprawia rownie dobre
wrazenie jak
|poprzednie modele. Co do parametrow, to zerknij na polska strone
Lexmarka:
|www.lexmark.com.pl
|Sam nie wybralbym nic innego w tej cenie.

Też mam Lexmarka (1000). Na początku mi się podobała, ale z czasem
zacząłem dostrzegać i wady.
Podstawową wadą drukarek Lexmarka jest brak możliwości drukowania w
DOS-ie (i innym systemie niż Windows). W Linuksie już sobie nie
podrukujesz. Chyba, że do pliku i potem w Windows naprawdę. Dla
większości to nie problem, ale dla mnie jest to spore niedociągnięcie.

Nie wiem jak to jest w przypadku modelu 3200, ale myślę, że tak samo.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+