Re: Lexmark-warto?

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 15:21:50 MET

Grzelak Jacek napisał w wiadomości: ...

>Czesc! Moj kumpel kupuje drukarke i ja niedlugo po nim tez. On bedzie
>kupowal Lexmark 3200 - z tego, co mowil, to jest niedroga (ok. 660-750
>PLN) i dosc dobra (chyba ze 1200x1200). Nie jestem pewien, czy to dobry
>wybor i dlatego napisalem na grupe - bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc.

Czesc!
Po raz kolejny na tej grupie naraze sie zwolennikom HP ale po raz kolejny
stwierdzam, ze zadna z drukarek Lexmarka mnie nie zawiodla (a uzytkuje kilka
modeli stale). Lexmark robi doskonale sterowniki do swoich drukarek. Model
3200 mialem okazje jedynie przetestowac i sprawia rownie dobre wrazenie jak
poprzednie modele. Co do parametrow, to zerknij na polska strone Lexmarka:
www.lexmark.com.pl
Sam nie wybralbym nic innego w tej cenie.
Pawel Dymkowski