Re: Lexmark-warto?

Autor: beny (beny_at_psi.com.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 00:29:31 MET

A ja raczej kupilbym HP DeskJet 690C (kosz ok 700)
Wprawdzie nie ma ona 1200dpi ale ma opje photo ktora daje duze mozliwosci
Musisz wziasc pod uwage ze praktycznie z takich rozdzielczosci do uzytku
domowego nie bedziesz korzytal
Wyobraz sobie bitmape formatu A4 w rozdziel... 1200dpi
po drugie trzeba uzywac specjalnego papieru a z autopsi wiem ze ciezko wydaz
kilka zlotych za jedna kartke :)))