Re: ATI 3D RAGE PRO AGP 8MB - PYTANIE

Autor: Volcano (jacekjan_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 18:39:20 MET

>> W Q2 to na ati grac sie nie da ;)
Chodzilo mi, ze fps sa bardzo slabe tzn u mnie na 640*480 jakies
22fpsy-slabo w porownaniu do chociazby i740, a jest za podobna cene co ati
xpert_at_...

grac moge, ale jak :(

jak je masz to czy moglbys mi je przeslac, jak probuje sciagnac to co chwile
przerywa transfer (ostatnio doszedlem do 250kb po czym sie poddalem :)
(o rozmiar skrzynki sie nie boj, ma 5MB :)

Volcano
volcano_at_free.com.pl

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47