Re: ATI 3D RAGE PRO AGP 8MB - PYTANIE

Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 22:03:21 MET

Robertmm napisał(a) w wiadomości: ...
>Posiadam kartę grafiki ATI i mam pytanie , czy ta karta wystarczy do
>oglądania filmów DVD ,(posiada wyjście na tv i zaznaczona jest obróbka DVD)
>czy też muszę ją sprzedać i kupić zestaw DVD wraz z kartą oferowaną przez
>dany pakiet .
>Posiadam płytę fic 100hz ,procesor K6 300 3D,
>Sdram 32mb .
>Bardzo proszę o odpowiedź jaka będzie jakość dtważanego obrazu ,i co
>bardziej mi się opłaca zrobić,sprzedać czy zostawić teraźniejszą kartę
>grafiki .

Na PII 300, 128 mb ramu wszystko chodzi plynnie wiec nie musisz wymieniac.
Poza tym zastanawiam sie jak mozna w jednym komputerze umiescic na przyklad:
karte graficzna - karte telewizyjna - voodoo i dekoder dvd skoro karte
telewizyjna podlaczasz do grafiki, te z kolei podlacza sie do voodoo a
voodoo do monitora. Gdzie dekoder ???

Mam wlasnie taka sytuacje i niewiem czy pakowac sie w kupno dekodera. Moze
ktos ma jakis pomysl.

Wojtek