Re: ATI 3D RAGE PRO AGP 8MB - PYTANIE

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 04:16:36 MET

Volcano wrote:

> Vitam
> Musisz oczywiscie kupic naped dvd (np LG 550pln) ;))))
> Na pII333/64mb chodzi b ladnie. Nie jest to ideal, czasami przeskoczy obraz,
> ale zaoszczedzasz xxx(?) zlociszy. Ja tez mam taka karte i zostawie ja na
> razie i poczekam az sie sytuacja rozwinie (tj wejdzie Tnt na 0,25 mikrona -
> chyba wiosna 1999). W Q2 to na ati grac sie nie da ;). Ale na Final reality
> chodzi b. ladnie.

To bardzo dziwne dlaczego nie mozesz grac na ATI w Quake2 (jezeli mowimy
o Rage Pro). Wystarczy sciagnac opengl.dll (tylko do quake), albo nowe
drivery z OpenGL ICL (na razie beta, ale nie zdarzylo sie, zeby cos sie
pochrzanilo http://www.atitech.com/betadrv/index.html na P2-233 srednio
25-30fps). Moze ktos tez ma taki ciekawy problem, ze najnowsze pelne
drivery do Rage Pro (build 4.10.2440) zle wyswietlaja fonty pod w98?

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net