Re: skrzynka ATX - problemik

Autor: Tomasz Cejner (heretyk_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:52:44 MET

Kowalski Robert <robek_at_packplast.com.pl> wrote:

: Czy czasami ta obudowa ATX nie nazywa się JOY ?
: to taka w jakiej OPTIMUS, FF COMPUTERS i kilka innych firm sprzedaje swoje
: komputery.
: Charakterystyczna jest dziura na FDD.

: Jeśli to ta obudowa to fabrycznie ma zwalony zasilacz (zbyt słaby)

Pojechalem z ta obudowa do sklepu i czym predzej ja wymienilem, choc bylo
nawet zabawnie: "specjalisci" wykrecili mi karte graficzna, bo cos nie
kontaktowalo, poczarowali, postraszyli ekstra oplatami, ale w koncu dali
nowa. Moze nie tak bajerancka, nie ma z tylu wylacznika, ale w srodku
troche madrzej zrobiona.
Twardy juz nie jeczy, klawiatura sie nie blokuje a zasilacz nie terkocze.

PS. Chcialbym (choc nie wiem, czy mozna) pozdrowic tych tajwanskich
inzynierow, ktorzy wymyslili zeby kieszenie zaslepic dodatkowa metalowa
blaszka na chassis. Dac takim komputery do skladania!

--
+-[ Tomasz J. Cejner ]---[ czlonek z ramienia KNNNSzMPChoChPKiM ]---