Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 16:56:47 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:

>O rany! Jeszcze jeden święty!
>Ty też nie masz żadnego nielegalnie skopiowanego programu? Czy kradniesz, po
>tym pokutujesz a po tym znowu kradniesz, jak Przemol?

Mam jeden (chyba nawet dosłownie) ale rozumiem Pszemola,
choc dyskusja juz chyba nie o programach i piractwie.
Po prostu nie odpowiada mi argumentacja MY TU WSZYSCY SWINIE.
Swiat nie jest ani czarny ani bialy. Wrzucanie do jednego worka
tych co maja 99 % kradzionego z tymi co 1% to tak, jakby wszyscy
przestepcy zaslugiwali na ten sam wyrok.
To po co sady i paragrafy ? Robmy rebelie, skasować :)
Czy miedzy tym co kradnie bo musi (w uproszczeniu) a tym co kradnie
bo chce (i dorobia do tego ideologie) nie widzisz roznicy ?

Pozdrowienia

 Józek