Re: skrzynka ATX - problemik

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 10:22:04 MET

Tomasz Cejner napisał(a) w wiadomości:
<71sh5k$fda$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Niedawno wlozylem swoja plyte (ASUS TX-97) do obudowy ATX i pare
>drobiazgow mnie niepokoi.
>
>1) Cichutkie terkotanie slyszane z zasilacza w trybie czuwania. Chyba
>pojde z tym do serwisu, lecz nie wiem co to moze byc?
>
>2) Po zresetowaniu komputera, blokuje sie klawiatura! Pojawia sie blad -
>keyboard error or locked. Co ciekawe, wylaczenie i wlaczenie zalatwia
>sprawe. Poza tym w momencie resetowania cos (najpewniej twardziel) wydaje
>dziwny metaliczny dzwiek.
>
>Wszystko to razem jest dosyc dziwne, a meczy mnie to ze komputer mam w
> [...]
Czy czasami ta obudowa ATX nie nazywa się JOY ?
to taka w jakiej OPTIMUS, FF COMPUTERS i kilka innych firm sprzedaje swoje
komputery.
Charakterystyczna jest dziura na FDD.

Jeśli to ta obudowa to fabrycznie ma zwalony zasilacz (zbyt słaby)

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656