Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogram owania

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 19:19:40 MET

jotes napisał(a) w wiadomości: <7273e3$njv$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>Mam jeden (chyba nawet dosłownie) ale rozumiem Pszemola,
>choc dyskusja juz chyba nie o programach i piractwie.

Jeden czy dziesięć, małe czy duże, tanie czy drogie - w sensie wyrządzonej
autorowi krzywdy różnica rzeczywiście jest. Pod warunkiem, że ten jedyny
Twój nielegalnie skopiowany program nie jest jedynym, który autor napisał
;-))
Ale pod względem moralnym różnica żadna - kradniesz albo nie, a przecież o
moralność Przemolowi chodziło...

>Po prostu nie odpowiada mi argumentacja MY TU WSZYSCY SWINIE.
>Swiat nie jest ani czarny ani bialy.

Tu się zgadzam i dlatego proponuję - zwijajmy się z tymi bzdurami po obie
strony, co?

Ja osobiście czekam w tej dyskusji na jeden-jedyny, ostatni post -
zaproszenie na uroczystość rzucania w twarz (o ile złodziei mają twarze)
rektorowi "zdprawowanej" uczelni nielegalnie zdobytego dyplomu Przemola.

--
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin