Re: Canon, Epson czy HP ?

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 12:36:36 MET

..machine running, bzz, bzz.., Sun, 8 Nov 1998 17:26:07 +0100, bzz,
bzz ..., Tomasz Jarnot ... bzz, bzz..., wrote :

>A ja ci powiem NIE KUPUJ W OGOLE ZESTAWOW DO NAPELNIANIA. Jedyna drukarka
>ktora napelnialem byl HP 520. Po tym jak prawie caly tusz sie wlal do
>srodka drukarki to salem sobie siana teraz kupuje oryginalne zbiorniczki i
>jest git.

Musiałeś być chyba lewy żeby wlać cały atrament do tej drukarki... :)
Da się napełniać ale to zupełnie oddzielny wątek.

Do drukowania zdjęć polecam HP710 lub podobną - porównywałem jakość
EPSONa, HP710, HP690.
690 jest cienka - nawet z photo; EPSON ma bardzo dobrą jakość, HP710
praktycznie jest ciut słabszy od Epsona, ale jest to różnica
pomijalna.
Natomiast jeśli chodzi o koszty eksploatacji, to nie ma porównania -
wystarczy spojrzeć na wielkośći i ceny zbiorniczków do HP i Epsona.
Sam mam zamiar zmienić moją 690 na 722C - gdyż widziałem efekty.

Ps. W Office Depot HP710 kosztuje 11 baniek.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl