Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 10:11:55 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomoœci: <725blc$si4_at_h1.uw.edu.pl>...

>Spiesze z odpowiedzia... Otóz nie wiem kim jest 'Marek Oberman'!
>Moze jest Zydem, ubekiem, pedalem czy komunista - tego nie wiem.
>Wiem natomiast, ze jest perfidnym i wyrachowanym zlodziejem.
>Moje stwierdzenie o nim jako zlodzieju, który kradnie dla dobra syna
>pochodzi z jego wlasnej wypowiedzi na news, w której uzasadnial,
>ze kradnie aby sie uczyc, dzieki kradzionym programom komercyjnym
>dostac dobra prace aby zapewnic swietlana przyszlosc swoim dzieciom
>aby one nie musialy juz krasc.

A co powiesz Ty - perfidny i wyrafinowany zlodzieju?
Nakradles softu na studiach, odebrales dobre
wksztalcenie i co dales noge na zachod zeby
brac odsetki od tego co zdazyles nakrasc tutaj?
Chodzi o te programy, nakradles, nauczyles sie
a teraz robisz na tym kase - DOKLADNIE TAKA
SAMA KOLEJ RZECZY JAK U MNIE TYLKO
ze Ty w swoim zaklamaniu nigdy sie do tego
nie przyznasz.

(napisalem to co prawda post wyzej, ale nie
czytalem jeszcze tego :))

>i wyrachowaniem. Na grupie pregiez proponowal niedawno wyzywanie sie od
>skur&%^$nów na co sie niezgodzilem, gdyz nie znam wystarczajaco jego
>matki.

Zaproponowal... jasne :>, napisalem jednie
ze moze ja bede do ciebie sie zwracal w sposob
obrazliwy a slowo skur!@#$ bylo tylko przykladem.

Caly czas podkreslasz, ze jestem perfidny i
wyrachowanym zlodziejem, a kim Ty jestes?
Powtorze sie, skoro Ty takze tak czesto sie
powtarzasz. JESTES TAKIM SAMYM
PERFIDNYM I WYRACHOWANYM ZLODZIEJEM!!!
Nakradles na studiach, byles dorosly a wiec
wiedziales, ze jest to kradziez a teraz zbierasz
odsetki od tego co ukradles, zeby sie nauczyc.
A jak juz tak na calego sobie wytykac,
to Ty dodatkowo jestes strasznie zaklamany.

>Poddaje sie publicznej ocenie (z cytatami) i wskazanie w którym miejscu
>napisalem nieprawde o czlowieku piszacym do news pod ksywka
>'Marek Oberman'. Poziom takiej "dyskusji" oczywiscie równiez uwazam za
>zalosny i mam nadzieje, ze nikt sie w to nie zechce juz dalej "paprac".

Zalosne jest to ze "nie pamieta wol jak cieleciem
byl", czy jakos tak. A nie sadze, zeby nie pamietal
wiec jest zwyczajnie, obludnie zaklamany, ze
powtorze enty raz.

--
Pozdrawiam
Marek Oberman