Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 01:05:54 MET

>No to juz niedlugo dyskusja znizy sie do poziomu soc.culture.pl,
>ciekawe, kiedy Pszemol stwierdzi, ze Marek Oberman to Zyd, pedal
>i komunista bo kradnie i ma niepolskie nazwisko :-)
>Sorry, ale to sie juz robi zalosne.
>
>bart
>
>P.S: Pewnie Marek byl tez ubekiem, co Pszemol ?

Spiesze z odpowiedzia... Otóz nie wiem kim jest 'Marek Oberman'!
Moze jest Zydem, ubekiem, pedalem czy komunista - tego nie wiem.
Wiem natomiast, ze jest perfidnym i wyrachowanym zlodziejem.
Moje stwierdzenie o nim jako zlodzieju, który kradnie dla dobra syna
pochodzi z jego wlasnej wypowiedzi na news, w której uzasadnial,
ze kradnie aby sie uczyc, dzieki kradzionym programom komercyjnym
dostac dobra prace aby zapewnic swietlana przyszlosc swoim dzieciom
aby one nie musialy juz krasc. Niczego nie zmyslilem i polecam
DejaNews.
Czy jest Zydem lub ubekiem nic mnie nie obchodzi - jest, jak sam siebie
nazwal, zlodziejem drogich komercyjnych programów (3DS), kompletnie
swiadomym swych czynów i dokonujacym kradziezy z pelna premedytacja
i wyrachowaniem. Na grupie pregiez proponowal niedawno wyzywanie sie od
skur&%^$nów na co sie niezgodzilem, gdyz nie znam wystarczajaco jego
matki.
Poddaje sie publicznej ocenie (z cytatami) i wskazanie w którym miejscu
napisalem nieprawde o czlowieku piszacym do news pod ksywka
'Marek Oberman'. Poziom takiej "dyskusji" oczywiscie równiez uwazam za
zalosny i mam nadzieje, ze nikt sie w to nie zechce juz dalej "paprac".
Ja chyba juz tez nie bede, chyba ze ktos jeszcze raz zarzuci mi pisanie
nieprawdy lub nieuczciwosc w stosunku do omawianego osobnika.
Pszemol