Re: Dysk HDD IBM

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 10:30:52 MET

Andrew wrote in message <17o12.2484$oE.505959_at_news.tpnet.pl>...
>Czy ktos moglby mi powiedziec na temat Dysqw IBM DESKSTAR
>HDD IBM AT-BUS 14 GXP DTTA-371010
>
>Czy warto je qpic - jak sie sprawuja w porownaniu z SEAGATAMI ?
>Dzieki za odpowiedz !

seagate ma dodatkowa funkcje - grzejnik ;)

ibm dtta 371010 to IMHO w tej chwili najleprzy zakup biorac
pod uwage parametry/cene, jest szybki, cichy, nie grzeje sie,
roznice w predkosci pomiedzy np dhea a dtta 37xxx widac
juz praktycznie "na oko"
trzeba tylko uwazac na cene (w wielu miejscach "chora")
u autoryzowanego dystrybutora ten dysk kosztuje ok. 800zl
(netto) co powinno dac jakies 1100-1150 (z vat) w sklepie,
a tyle chyba warto zaplacic za praktycznie najlepszy dysk at

zajac