Re: ZX Spectrum? Przecież to była zabawka!

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 01:55:26 MET

On Sun, 8 Nov 1998 18:05:54 -0600, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Moze jest Zydem, ubekiem, pedalem czy komunista - tego nie wiem.
>Wiem natomiast, ze jest perfidnym i wyrachowanym zlodziejem.

Może i przyznał się, że kradnie programy podobnie jak ja i wielu
innych ale Ty sam wcześniej przyznałeś się, że też kradłeś
więc dlaczego uważasz, że akurat Tobie wolno znieważać innych.
Dla mnie Ty też jesteś złodziejem nie tylko perfidnym i wyrachowanym
ale w dodatku zakłamanym.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl